12. 11. 2010.

Koje TV kanale (emisije) gledam

TV kanali koje gleda ne čine čoveka!?
Dakle, kada uđem u sobu (a imam prilike), kanal se prebacuje na ESPN America. I kraj. Nema više priče. Ako je Američki fudbal ili Bejzbol, onda tu i ostajem, zauvek (hokej nikako da počnem da gledam).
Inače, moja supruga još gleda TLC (Travel & Living) i E! (Entertainment). Ovde svakako preporučujem:
Say Yes to the Dress - sve što ste ikada želeli da znate o tehnikama prodaje, zaboravite skupe kurseve i samo gledajte ovu emisiju,
LA Ink - divna emisija o savremenoj likovnoj umetnosti,
Dr 90293 - (nisam siguran za ovaj broj), propaganda plastične hirurgije, ali bar će vam mnoge stvari u životu postati jasne...
pored ovoga, saznaćete još i kuda ide savremeni Riality (Kardashians, Playboy Mansion), divne stvari o ljudskoj psihologiji (Todlers & Tiaras, The Biggest Loser, What Not To Wear), i još mnogo drugih lepih stvari.

E, da. Da odam priznanje i mom 9-godišnjem sinu koji mi preko kanala Ultra (i još nekih) omogućava uvid u savremene crtane filmove, kao i jednogodišnjoj ćerki koja mi je približila Ulicu Sezam (iako sam ja ceo život mislio da je Sesam - Pepsi, a Muppet Show prava Coca Cola). U to ime završavam sa Elmovom pesmicom.

Нема коментара:

Постави коментар